Project Description

Συνοπτικά

Ο απόφοιτος του ΙΕΚ Grand Foyer στην ειδικότητα «Στέλεχος Θαλασσοθεραπείας / Λουτροθεραπείας – Spa» εργάζεται αρχικά ως βοηθός και κατόπιν ως στέλεχος να συμβάλλει ώστε να εφαρμόζεται το πρόγραμμα λουτροθεραπείας για κάθε λουόμενο ή ομάδα λουόμενων, βάσει των επιστημονικών και ιατρικών υποδείξεων και παρακολουθεί την ολοκλήρωση της λουτροθεραπείας, στο πλαίσιο του Ιαματικού Θεραπευτικού Τουρισμού ή Τουρισμού Υγείας ή Διακοπών Υγείας.

Επαγγελματική Αποκατάσταση

Ο απόφοιτος της ειδικότητας «Στέλεχος Θαλασσοθεραπείας / Λουτροθεραπείας – Spa» του ΙΕΚ Grand Foyer μπορεί να εργαστεί σε:

Μονάδες αναζωογόνησης και ευεξίας Spa – Ινστιτούτα αισθητικής φροντίδας

Κέντρα λουτροθεραπείας – θαλασσοθεραπείας

Κέντρα αποκατάστασης θεραπευτικού αθλητισμου

Κέντρα ιαματικών λουτρών (δημοσίων ή ιδιωτικών)

Σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες, με κέντρα θαλασσοθεραπείας

Κέντρα ομορφιάς, καλλωπισμού και αντιγήρανσης

Και ως ελεύθερος επαγγελματίας, παρέχοντας θεραπείες θαλασσοθεραπείας

Eιδικότητα

Οι γενικές γνώσεις, οι δεξιότητες και οι ικανότητες που αποκτάει ο απόφοιτος της ειδικότητας «Στέλεχος Θαλασσοθεραπείας / Λουτροθεραπείας – Spa» του ΙΕΚ Grand Foyer:

 

Μεριμνά για την πλήρη κατανόηση στα Λουτροθεραπευτήρια – SPA και ικανοποίηση των αναγκών της λουτρικής πελατείας.

Έρχεται σε επαφή με τον πελάτη – λουόμενο, εξηγεί και καθοδηγεί τη διαδικασία της λουτροθεραπείας.

Συμβάλλει στη υλοποίηση του προγράμματος της λουτροθεραπείας ως απλής ή συνδυασμένης.

Αξιολογεί την ποιότητα και αναφέρει εκτέλεση του προγράμματος λουτροθεραπείας.

Παρακολουθεί την λουτροθεραπεία εκάστου ατόμου και αναφέρει πιθανά προβλήματα που εμφανίζονται στη διάρκεια της λούσης στον Υπεύθυνο – Ιατρό.

Σε περίπτωση ανάγκης προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες και προσφέρει τις αναγκαίες βοήθειες.

Ελέγχει τις απαραίτητες παραμέτρους (θερμοκρασία νερού, κλιματισμό, καθαριότητα, κλπ) πριν τη χρήση του λουτροθεραπευτικού εξοπλισμού (λουτήρες, κλπ) από τον λουόμενο.

Ρυθμίζει τον Λουτροθεραπευτικό εξοπλισμό και χρησιμοποιεί τα υλικά σύμφωνα με τις υποδείξεις του Υπεύθυνου – Ιατρού της μονάδας.

 

Μαθήματα

Φυσικοί Πόροι – Γεωθερμία – Τεκτονική Ηφαιστειότητα

Υδρογεωλογία και Γεωθερμία των Θερμομεταλλικών πηγών – Αξιοποίηση και προστασία των Ιαματικών πηγών

Χημεία Ιαματικών Θερμομεταλλικών και ποσίμων νερών

Περιβάλλον και ποιότητα ζωής – Περιβαλλοντικά προβλήματα – Κλίμα- Ιατρική Βιοκλιματολογία

Περιβαλλοντική Διαχείριση σε Τουριστικές Μονάδες

Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές τουρισμού

Τεχνολογία Σύγχρονων υδρολουτροθεραπευτηρίων και SPA

Ιστορία και Αρχές της Θαλασσοθεραπείας και Ιαματικής υδρολουτροθεραπείας

Πρακτική εφαρμογή στην ειδικότητα

Ιατρικές ειδικότητες και Ιαματική Θαλασσοθεραπεία

Φαρμακολογικές ιδιότητες των Ιαματικών νερών και προϊόντων αυτών (βαθιάς θάλασσας κ.α.)

Ποσιθεραπεία Ιαματικών μεταλλικών και φυσικών υδάτων

Μορφές Υδρολουτροθεραπείας και είδη λούσεων

Θεραπευτικές ενδείξεις ιαματικών προίόντων θαλάσσης, κ.α. φυτικά

Σύνταξη προγράμματος Υδροθεραπείας – Θαλασσοθεραπείας – Φάρμα ομορφιάς SPA

Υγιεινή Υδρολουτροθεραπευτηρίων – Θαλασσοθεραπευτηρίων και SPA – Πρώτες Βοήθειες

Διαρρύθμιση και Τεχνική χώρων, τμημάτων Υδρολουτροθεραπείας και Θαλασσοθεραπείας

Αποκατάσταση – Κινησιολογία

Ειδική Διατροφή – Ψυχολογία

Τονωτική εκγύμναση προετοιμασίας αθλητών – Προπόνηση

Marketing θεραπευτικού Τουρισμού

Διοίκηση Υδρολουτροθεραπευτηρίων – Νομικό Πλαίσιο – Κανονισμοί

Φυσικοθεραπεία – Ηλεκτροθεραπεία – Είδη λούσεων και Θαλασσοθεραπεία

Προϋποθέσεις εγγραφής

Προϋπόθεση εγγραφής των ενδιαφερομένων στην ειδικότητα «Τεχνικός Αρτοποιός – Ζαχαροπλαστικής» είναι να είναι κάτοχοι απολυτηρίων τίτλων, δομών της μη υποχρεωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ως ακολούθως :

Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ),

Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο (ΤΕΛ),

Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο (ΕΠΛ),

Τεχνικό Επαγγελματικό Εκπαιδευτήριο (ΤΕΕ) Β’ Κύκλου σπουδών,

Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ), Επαγγελματική Σχολή

Δήλωσε τα στοιχεία σου για να συμμετέχεις στον Εκπαιδευτικό Όμιλο Grand Foyer

Γίνε μέλος της μεγάλης οικογένειας της Grand Foyer

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ
There was an error trying to send your message. Please try again later.